Blog/Kerama Marazzi – 85 de ani de emoție, de experiență și de inovație
Alexandra Badea 4 septembrie 2020
4167
Kerama Marazzi – 85 de ani de emoție, de experiență și de inovație
Lider mondial în domeniul plăcilor ceramice, Kerama Marazzi moștenește cultura eternă a Italiei clasice în ceea ce privește măiestria și rafinamentul produselor lansate pe piață.
Kerama Marazzi este exemplul viu al colaborării fructuoase și de lungă durată dintre Italia și Rusia. Produsele brandului reprezintă materializarea creativității italienești în conturarea designului plăcilor ceramice, dar și a potențialului enorm rusesc, al capacității sale impresionante de producție și al personalului calificat.
Pionieri în industria producătorilor europeni de plăci ceramice și gresie porțelanată, Kerama Marazzi a condus, încă din 1998, industria modernă a ceramicii către succesul de care se bucură astăzi. În prezent, brandul, ce face parte din marele grup Marazzi, este unul dintre cele mai recunoscute și apreciate mărci în Rusia și țările Asiei Centrale.
Calitatea înaltă a produselor Kerama Marazzi și alinierea lor la standardele, normele și cerințele tehnice rusești și internaționale sunt validate prin certificări, aprobări tehnice și rapoarte de expertiză specifice.
Kerama Marazzi – iubire pentru ceramică și inovație de înaltă clasă în producție
Gamă variată by Kerama Marazzi
La momentul actual, comparativ cu ofertele altor producători de plăci ceramice, gresie porțelanată, mozaicuri și elemente decorative, oferta Kerama Marazzi este unică în ceea ce privește gama sortimentală.
Esența filozofiei Kerama Marazzi este simplă și a vizat întotdeauna un singur lucru: îmbunătățirea calității vieții prin finisaje estetice de calitate. Compania luptă permanent pentru a oferi fiecărui client în parte posibilitatea de a-și construi un spațiu individualizat și confortabil, amenajat după bunul plac în jurul finisajelor ceramice, indiferent de veniturile sale.
Gama largă de forme și stiluri, paletarul ofertant de nuanțe, designul original și structurile diverse ale materialelor ceramice de finisare – toate permit abordarea proiectelor de amenajări interioare de orice complexitate.
Rolul inovației și al tehnologiilor performante
Gresia porțelanată este un produs unic, ce combină puterea și energia celor patru elemente naturale: pământ, apă, foc și aer.
Încă din cele mai vechi timpuri omenirea s-a folosit de acest material în construcții. De atunci și până în prezent oamenii au căutat mereu modalități de a îmbunătăți producția acestuia, în căutarea unei calități superioare și a unei estetici mai atrăgătoare.
Asemănător, Kerama Marazzi avansează în permanență pe drumul său de lider de piață, modernizând constant metodele de producție, conform tendințelor tehnologice de ultimă generație. Acest lucru îi permite companiei să conceapă și să ofere clienților produse unice, care fac brandul să se remarce în rândul tuturor celorlalți producători de profil.
În 2017 de exemplu, formatul MAXI al gresiei porțelanate de 120х240 cm, fabricat prin linia de ultimă generație Continua+, a devenit o adevărată senzație în industria ceramicii. Reprezentat în mai multe serii, el reproduce, în mod realist, caracterul natural și frumusețea rafinată a materialelor naturale prețioase, cum sunt marmura, lemnul și piatra.
Facilitățile de producție Kerama Marazzi sunt reprezentate de două mari fabrici moderne cu sediul în Orel și satul Malino (regiunea Moscova). Ambele sunt dotate cu echipamente moderne de înaltă tehnologie, ce poartă însemnul unor producătorii italieni de renume – Sacmi, ICF și Technoferrari, iar suprafața de producție a ambelor fabrici este impresionantă: aproximativ 55 mil. de mp.
Kerama Marazzi în lume – calitatea și cantitatea pe picior de egalitate
Activitatea companiei se desfășoară în jurul conceptului de producție cu ciclu complet (de la dezvoltarea carierelor de lut, până la vânzarea către consumatorul final) și își dezvoltă activ propria rețea de vânzări. În prezent, Kerama Marazzi are 21 de reprezentanțe în Rusia, Ucraina și Letonia și peste 300 de magazine de retail în Comunitatea Statelor Independente. Produsele brandului sunt disponibile și în Europa de Nord și de Est.
Tehnologia performantă de producție din fabricile Kerama Marazzi.
Cei trei piloni de susținere ai brandului Kerama Marazzi
De peste 30 de ani Kerama Marazzi pune foarte mare accent pe creșterea și dezvoltarea sa continuă, pentru a reuși să țină pasul cu nevoile clienților.
Conceptual, brandul s-a format pe trei piloni de bază: ofertă complexă; varietate în fiecare categorie a portofoliului și know-how, calitate și pasiune. Toate acestea susțin misiunea și valorile firmei în lupta sa pentru inovație.
Ofertă complexă pentru beneficiari
În ultimii ani finisajele interioare au căpătat o importanță tot mai mare în designul locuinței. Gresia, faianța și tapetul reprezintă opțiuni prin care spațiul personal poate fi personalizat sau reinterpretat cu totul.
Fiind astfel o modalitate de a imprima propria creativitate la nivelul casei, produsele Kerama Marazzi trebuie să se plieze pe gusturile și necesitățile cât mai multor oameni.
În acest sens, brandul a dezvoltat un portofoliu impresionant de produse – de la plăci de gresie și faianță, până la mozaicuri, modele de tapet, obiecte sanitare și piese de mobilier pentru baie.
Varietate în ceea ce privește formatele disponibile ale plăcilor
Placarea spațiilor ample se realizează complet diferit de placarea celor de mici dimensiuni.
Pentru a facilita procesul de montaj și pentru ca rezultatele să fie spectaculoase din punct de vedere al precizie, coerenței și liniarității, Kerama Marazzi pune la dispoziția celor interesați modele de plăci într-o mare varietate de dimensiuni, de la cele mai mici, de 7×15 cm, până la spectaculoasele Super Maxi de 160×320 cm.
Profesionalism, calitate la cele mai înalte standarde, o imagine puternică de brand și accent pe creștere și dezvoltare continuă
Ca lider mondial în domeniul finisajelor premium, Kerama Marazzi își consolidează an de an poziția prin intermediul profesionalismului de care inginerii echipei dau dovadă, prin pasiunea pentru calitatea superioară și prin investițiile privind creșterea și dezvoltarea capacităților de producție și inovație.
Toate acestea au condus și conduc în continuare către o imagine de brand puternică, cunoscută și apreciată în toată lumea pentru designul modern, luxos și impunător, dar și pentru execuția impecabilă și calitatea ireproșabilă.
Kerama Marazzi reușește să cucerească vârfurile sectorului, în Italia și la nivel internațional.
Dacă vrei să descoperi o mulțime de idei de amenajare ce includ produsele Kerama Marazzi, vizitează secțiunea de idei de amenajare din site. Dacă te-au cucerit produsele brandului și ai întrebări referitoare la modul în care le-ai putea include în amenajarea ta, contactează-ne la office@deltastudio.ro.
Fiind distribuitori exclusivi Kerama Marazzi, showroom-urile noastre sunt sigurele puncte de vânzare din România unde poți admira și achiziționa produsele brandului.
Înscrie-te la newsletter
Află cele mai noi tendințe și cele mai bune sfaturi de amenajare.
Politica de folosire cookie-uri pe scurt
Acest site utilizează cookie-uri propii și de la terți pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Cookie-urile sunt stocate în browserul dvs. și ne oferă informații care ne ajută să îmbunătățim site-ul astfel încât dvs. să aveți o experiență de utilizare cât mai plăcută.
Puteți ajusta setările cookie-urilor folosite de noi cu ajutorul meniului de mai jos.
Cookie-uri necesare
Vor fi active doar cookie-uri de la WordPress sau Google. Acestea sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze optim.
Cookie-uri pentru monitorizare trafic
Google Analytics ne furnizează statistici anonime despre vizitatorii site-ului (ex. numar de vizitatori, timpul petrecut pe site, etc.) Acesta ne permite să determinam gradul de performanță al site-ului și ne ajută să îmbunătățim site-ul pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență de navigare cât mai plăcută.
Vă rugăm să activați cookie-urile necesare mai întâi, pentru a putea activa cookie-urile de la terți.
Cookie-uri de marketing
Google Remarketing și Facebook Pixel ne ajută să vă livram reclame cu oferte promoționale bazate pe istoricul dumneavoastră de navigare în site.