Blog/Farmacie ultra-modernă din Suceava! Un proiect de Arh. Constantin Hârţan!
Delta Studio 12 ianuarie 2014
9783
Farmacie ultra-modernă din Suceava! Un proiect de Arh. Constantin Hârţan!
Constantin Hârţan s-a nascut in 1975 in Iaşi. A terminat Facultatea de Construcţii şi Arhitectură, secţia ARHITECTURĂ in 2002 şi de atunci a realizat numeroase lucrări de amenajare şi decorare interioară – restaurante, cafenele, spaţii comerciale şi locuinţe particulare! A avut diverse apariţii la postul T.V. local ’’TELE M’’ cu lucrări personale de amenajare şi a participat atât la bienala de arhitectură Bucureşti (BAB) 2006 – secţiunea amenajări interioare şi scenografie cât şi la bienalele de arhitectură din IAŞI unde a obtinut diverse premii.
Impreuna cu biroul H Studio din care face parte inca din 2004 a realizat un proiect surprinzator si foarte mediatizat, o farmacie ultramoderna din Suceava.
Deși este o locație de cartier, unde profilul cumpărătorului este ușor diferită în comparație cu o desfășurare similară dintr-un mall, amenajarea unei farmacii “moderne” ar trebui să respecte aceleași criterii de prezentare, de ”merchandising visual”: clasificarea funcțională a ofertei merceologice, organizarea rațională a spațiului de vânzare (layout) și expunerea interesantă și atractivă a produselor comercializate (display).
Rafinarea tehnicilor marșează pe implicarea emoțională a pacientului – client, transformând vizita la farmacie într-o experiență multisenzorială.
Poziționată ca un excentric capăt de perspectivă al unei străzi importante dintr-un cartier sucevean, un obiectiv important al designului a fost de a conferi amenajării un accent vizibil și o prezență civică semnificativă – abordare necesară unei farmacii, în același timp păstrând-o în litera temei de proiectare. Din dorința și necesitatea beneficiarului de a resuscita un spațiu și având drept atu de partea noastră expunerea laturii celei mari spre zona publică – nod de circulație auto și pietonală, a rezultat o farmacie ce pune în dialog o abordare modernă, liberă, cu o temă relativ rigidă în abordare (cel puțin la noi).
Dispusă cu o planimetrie sub forma literei “T”, oficina este tratată cu materiale predominant lucioase: pardosela din gresie albă lucioasă pozată fără rosturi – impresia de continuitate, mobilierul – cu intersecții rotunjite – din MDF lucios și prevăzut cu tub luminos cu leduri, alveolele din tavan rezolvate prin intermediul tavanului extensibil de culoare turcoaz – luminate indirect cu leduri, stâlpul central tratat integral cu oglindă cristal, iar printul – elementul contrastant cromatic reprezentând natura florală pe fond negru; toate acestea, sumate, contribuie la scenografia generală.
Totusi, ACCENTUL scenografic se desfășoară seara, când alveolele din tavan filtrează lumina ledurilor din spate, generând o atmosferă ușor feerică, de piscine. Cheia accesului la memoria și atenția cumpărătorului constă în “dialogul” dintre spațiu și conținut pentru crearea de noi tendințe, a unui nou stil, iar aceasta reclamă implicare și motivație excepțională.
Înscrie-te la newsletter
Află cele mai noi tendințe și cele mai bune sfaturi de amenajare.
Politica de folosire cookie-uri pe scurt
Acest site utilizează cookie-uri propii și de la terți pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Cookie-urile sunt stocate în browserul dvs. și ne oferă informații care ne ajută să îmbunătățim site-ul astfel încât dvs. să aveți o experiență de utilizare cât mai plăcută.
Puteți ajusta setările cookie-urilor folosite de noi cu ajutorul meniului de mai jos.
Cookie-uri necesare
Vor fi active doar cookie-uri de la WordPress sau Google. Acestea sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze optim.
Cookie-uri pentru monitorizare trafic
Google Analytics ne furnizează statistici anonime despre vizitatorii site-ului (ex. numar de vizitatori, timpul petrecut pe site, etc.) Acesta ne permite să determinam gradul de performanță al site-ului și ne ajută să îmbunătățim site-ul pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență de navigare cât mai plăcută.
Vă rugăm să activați cookie-urile necesare mai întâi, pentru a putea activa cookie-urile de la terți.
Cookie-uri de marketing
Google Remarketing și Facebook Pixel ne ajută să vă livram reclame cu oferte promoționale bazate pe istoricul dumneavoastră de navigare în site.