Timp de secole, Florența cu împrejurărilesale a reprezentat o atracție pentru întreagă lume, de la artizani până la artiștiși oameni de cultură. Cafeaua de dimineață, defilările de modă, simțul italian înnăscut pentru modă, totul a derivat de la aceastăcontribuție; personalitatea, viziunea, trend-urile, totul a ajutat brand-ul Arketipo săsedefineascădin punct de vedere profesional.
Arketipo foloseșteîn mod ingenios aceastămoștenire pentru a seghidaînnouăera. O era a cercetăriișidezvoltării, a aprobăriiinstante, a like-urilor și share-urilor. Etosul Italian al designului și culturii este propagat în aceste medii noi, pe careclienții Arketipo dinîntreagă lume le împărtășesc. Logo-ul companiei reflectă acest stil, cu o adnotare importantă, adăugareacuvântului Firenze. Acestareiterează modul în care privesc spre trecut, pentru a pivota constant către nou.
De la bun început misiunea Arketipo s-a bazat pe transformarea ideilor în piese de mobilier unice și originale.
Colaboratorii, meșteșugariișiangajații Atketipo încearcă constant lucruri noi, stăîn etosul lor să fie conștienți de faptulcăexperiențele,nu științacreează ‘produsul’ final. Doar prin încercare pot dobândi experiența necesară, iar prin curajcreează amintiri de care iubitorii de design de calitate se bucură.
Studiază, comunică, identifică, rezoneazăîn mod diferit cu materiile prime șiobțin de fiecare dată ceva distinct. Acolo unde este un simplu lemn, metal saupânză, întrezăresc pasiune, dorința de a aduce o bucurie sufletului șiîncântare pentru anii care vor urma.
Brand-ul s-a poziționatca un meșteșugaralexperiențelor, unde fiecare idee este luatăînconsiderareșifructificată.
Universul Arketipo este format dingânditori, careînclină spre o abordare structuralistă. Uitându–sela lume, privind imaginea de ansamblu, se întreabă cum pot realiza piese de mobilier la care cliențiisă strige ‘aceasta este’ atunci când le văd.
Arketipo este un brand cu tradtiție, care a petrecut treizeci de ani lucrând cu cei mai buni designeri, colaboratori, oameni de științăși ingineri, încurajându-i să fie curioși, să–șidepășeascălimitărileșisăriște. Nu sunt o linie de producție, ci un laborator care testeazășiinoveazăîn permanenență.
Sfidând regulile șiînțelegândîncotroseîndreaptălumea, au reușitsă creeze piese de design remarcabile.
„Imaginați–văsă nu fiți provocat, să nu vi secearăsă vă ghidați activitatea după aceste principii. Noi nu putem. Cred că am creat ceva special.
Am petrecut ani șinenumărate ore creând compania care a ajunsîn acest punct Arketipo. „– afirmă CEO Lorenzo Catellan.
În vizunea brand-ului, perfecțiunea este plictisitoare. Arketipo este încântat de procesul creativ însine, nu de scopul final, numai astfel reușescsă vizualizeze produsul cu alți ochi, dinalt punct de vedere.
Așadar,perfecțiunea nu poate existaînlumeareală, însă se poate construi un design încântător. Totuși, prețuiescmaimult ideea ca produsul să poarte amprentamâiniicare l-a lucrat, săspună o poveste.
Arketipo este un artizan al detaliilor și chiar absența detaliilor poate reprezenta un detaliu valoros.
Află cele mai noi tendințe și cele mai bune sfaturi de amenajare.
Politica de folosire cookie-uri pe scurt
Acest site utilizează cookie-uri propii și de la terți pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Cookie-urile sunt stocate în browserul dvs. și ne oferă informații care ne ajută să îmbunătățim site-ul astfel încât dvs. să aveți o experiență de utilizare cât mai plăcută.
Puteți ajusta setările cookie-urilor folosite de noi cu ajutorul meniului de mai jos.
Cookie-uri necesare
Vor fi active doar cookie-uri de la WordPress sau Google. Acestea sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze optim.
Cookie-uri pentru monitorizare trafic
Google Analytics ne furnizează statistici anonime despre vizitatorii site-ului (ex. numar de vizitatori, timpul petrecut pe site, etc.) Acesta ne permite să determinam gradul de performanță al site-ului și ne ajută să îmbunătățim site-ul pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență de navigare cât mai plăcută.
Vă rugăm să activați cookie-urile necesare mai întâi, pentru a putea activa cookie-urile de la terți.
Cookie-uri de marketing
Google Remarketing și Facebook Pixel ne ajută să vă livram reclame cu oferte promoționale bazate pe istoricul dumneavoastră de navigare în site.