Coverlam reprezintă un brand care aparține grupului internațional de plăci ceramice Grespania. Acesta este specializat în fabricarea și vânzarea produselor ceramice ce contribuie la realizarea proprietăților inovative și designul deosebit. Investiția continuă să se axeze pe dezvoltarea și integrarea constantă a tehnologiilor de ultimă oră vizavi de procesele de manufacturare. Acestora din urmă li se alătură designul spectaculos și un angajament ferm ce integrează aspecte ale mediul înconjurător, consolidând timp de 40 de ani o reputație la nivel mondial.
Grespania dispune în prezent de 3 fabrici cu tehnologie și procese de vârf, adecvate pentru producerea tuturor tipurilor de plăci ceramice, de la plăci de perete și de podea, până la blaturi de lucru din porțelan pentru bucătării. În plus, față de centrele sale de producție din Spania, Grespania beneficiază de filiale în Franța, Italia, Olanda, Polonia și Regatul Unit.
Coverlam participă cu 3 mărci proprii la târgul Cevisama 2020
Pentru a-și demonstra angajamentul față de sectorul plăcilor, grupul Grespania a întâmpinat noul an participând la târgul CEVISAMA, ce a avut loc în Valencia intre 3 și 7 februarie. În cadrul evenimentului, Grespania a avut o prestație de 3 branduri de gresie și faianță: Coverlam, Coverlam Top și Bellacasa, expuse pe 3 nivele.
Mai mult decât atât, Coverlam reprezintă o gamă de produse inovatoare realizate din materii prime naturale, având proprietăți mecanice, dar și un aspect superior față de materialele convenționale pentru acoperire.
Coverlam este rezultatul anilor de cercetare și dezvoltare asiduă. Dezvoltarea tehnologiei de presare a făcut posibilă realizarea plăcilor de porțelan dintr-un format de 1200 x 3600 mm, 1620 x 3240 mm, 1000 x 3000 mm sau 1200 x 2600 mm, dar și a celor cu o grosime mai subțire de 3.5 mm. Acestea sunt fabricate având la bază toate proprietățile mecanice alături de un aspect identic cu cel al plăcilor porțelanate.
Prin urmare, s-a pus un mare accent pe stimularea potențialului imens de inovare în construcții și design interior.
Termenul „industrie 4.0” face referire la fabricile inteligente, bazate pe digitalizarea proceselor de producție, utilizarea senzorilor și a sistemelor informatice în scopul îmbunatățirii eficienței acestora.
Astfel, Coverlam prezintă nenumărate avantaje în comparație cu plăcile ceramice obișnuite. Pe lângă o greutate redusă, plăcile ceramice Coverlam au o suprafață igienică și rezistentă la zgârieturi, la susbstanțe chimice și condiții termice extreme. Mai mult decât atât, sunt ecologice și ușor de întreținut.
Datorită centrelor sale de producție de ultimă generație și a rețelei solide de filiale, Grespania poate oferi consumatorilor din întreaga lume produse de cea mai bună calitate.
Dacă doriți să aflați mai multe informații despre cum să integrați placile ceramice în amenajarea dvs., vă recomandăm pagina evidențiată.
Înscrie-te la newsletter
Află cele mai noi tendințe și cele mai bune sfaturi de amenajare.
Politica de folosire cookie-uri pe scurt
Acest site utilizează cookie-uri propii și de la terți pentru a vă oferi cea mai bună experiență de utilizare posibilă. Cookie-urile sunt stocate în browserul dvs. și ne oferă informații care ne ajută să îmbunătățim site-ul astfel încât dvs. să aveți o experiență de utilizare cât mai plăcută.
Puteți ajusta setările cookie-urilor folosite de noi cu ajutorul meniului de mai jos.
Cookie-uri necesare
Vor fi active doar cookie-uri de la WordPress sau Google. Acestea sunt necesare pentru ca site-ul să funcționeze optim.
Cookie-uri pentru monitorizare trafic
Google Analytics ne furnizează statistici anonime despre vizitatorii site-ului (ex. numar de vizitatori, timpul petrecut pe site, etc.) Acesta ne permite să determinam gradul de performanță al site-ului și ne ajută să îmbunătățim site-ul pentru ca dumneavoastră să aveți o experiență de navigare cât mai plăcută.
Vă rugăm să activați cookie-urile necesare mai întâi, pentru a putea activa cookie-urile de la terți.
Cookie-uri de marketing
Google Remarketing și Facebook Pixel ne ajută să vă livram reclame cu oferte promoționale bazate pe istoricul dumneavoastră de navigare în site.